Retourneren

Product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met [e-mail]. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Betaalmethodes

Je kunt jouw bestelling op één manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethode aan:

– Overboeking

Zodra we uw bestelling hebben gecontroleerd. Ontvangt u van ons de betaalgegevens. U maakt dan het geld over en wanneer dit op onze rekening staat zullen we de bestelling naar u verzenden.

Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór [tijdstip] worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen volgens de tarieven van TNT post  die door de brievenbus passen of pakketjes
Gratis voor bestellingen vanaf € 85,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorgen van TNT post. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Contactgegevens

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de gegevens op onze contact pagina: https://www.creashopjoke.nl/contact/